Variklio remontas
Variklis yra vienas iš pagrindinių automobilio komponentų. Variklio gedimai gali būti vieni brangiausių remonto darbų, todėl periodinį techninį aptarnavimą būtina atlikti laiku.
Kiekvieno techninio aptarnavimo metu reikėtų patikrinti, ar nėra alyvos prasiskverbimo žymių, ar aušinimo sistema sandari, ar variklio darbas tolygus. Labai svarbu yra parinkti tinkamą ir kokybišką alyvą ir filtrus Jūsų automobiliui - nuo to priklausys Jūsų automobilio ilgaamžiškumas.
Pagrindiniai požymiai kad varikliui yra reikalingas remontas
- Ūžesiai, sklindantys iš variklio.Šiuo atveju nedelskite, kreipkitės patikrai, nes yra gana didelė tikimybė, kad gali tekti susidurti su rimtu variklio gedimu, gali būti reikalingas variklio kapitalinis remontas arba variklis gali būti sugadintas nepataisomai.
- Padidėjęs dūmingumas.Laiku pastebėję ir išsprendę dūmingumo problemas, išvengsite rimtų automobilio gedimų. Nesukelkite grėsmės sau ir aplinkai - esant ypač stipriam dūmingumui, nedelskite ir registruokitės automobilio patikrai.
Pagrindinės variklių gedimų priežastys
- Dėl aušinimo sistemos gedimo perkaista variklis.
- Laiku nepakeisti tepalai ir filtrai;
- Neatlikti variklio priežiūros ir reguliavimo darbai;
- Nesandarumas ar perkrova;
- Tepimo sistemos sutrikimai;
- Variklio susidėvėjimas dėl ilgo naudojimo;
Periodinis automobilio aptarnavimas yra siejamas dažniausiai su alyvos, alyvos ir oro filtrų keitimu, neretai pamirštant patikrinti variklio sudedamąją dalį - paskirstymo diržą.
Kiekvienam automobiliui būtinas savalaikis pagrindinio dirželio ar grandinės keitimas pagal gamintojo nustatytus reikalavimus.
Variklio pagrindinis dirželis / Dujų skirstymo mechanizmo dirželis (DSM)
Ar daugelis vairuotojų žino, kad labiausiai priežiūros reikalaujanti automobilio variklio dalis – dujų skirstymo mechanizmo dirželis arba - priklausomai nuo automobilio modelio ir markės – grandinė. Įvairūs automobilių gamintojai numato skirtingus variklio dirželio ar grandinės keitimo intervālus. Dažniausiai dirželio keitimo intervalai siekia nuo 90.000 iki 180.000km, o grandinių keitimo intervalai siekia iki 250.000km.
Laiku neatlikus periodinio techninio aptarnavimo dėl susidėvėjusių detalių nutrūksta dirželis ir dažniausiai tai gresią variklio remontu. Paprastai nutrūkus dirželiui automobilis važiuojant tiesiog užgęsta, o skydelyje įsižiebia daug įspėjamųjų lempučių. Bandant automobilį užvesti jis tiesiog nesiveda ir tai nieko gero nežada automobilio savininkui. Dažniausiai dyzelinių variklių remontas būna brangesnis, todėl, norint išvengti bėdų, variklio skirstymo mechanizmo dirželį su visomis reikiamomis dalimis reikia periodiškai keisti.
Kemi rekomenduoja:
- Įsigijus naudotą automobilį nepriklausomai nuo automobilio ridos rekomenduojama keisti dujų skirstymo mechanizmo dirželį su visais priklausančiais įtempimo guoliais;
- Nespręskite, keisti ar ne, dirželį pagal jo išvaizdą, o vadovaukitės tik automobilio odometro parodymais;
- Atidžiai rinkitės paslaugą teiksiančią įmonę;
- Montuojamos dalys turi būti kokybiškos bei sertifikuotos.
Kodėl variklio remontui verta rinktis Kemi autoservisus?
Mūsų servisuose kvalifikuoti darbuotojai suteiks Jums reikiamas konsultacijas ir patikrins Jūsų automobilio variklį.
- Naudojame tik kokybiškas, rinkoje gerai žinomų gamintojų detales
- Paslaugas suteiks profesionali Kemi komanda - turime daugiau kaip 30 metų patirtį
- Visoms dalims ir paslaugoms suteikiame 2 metų arba 24 000 km garantiją.