Kondicionavimo sistemos remontas

Automobilio kondicionavimo sistema, bet kuriuo metu palaikydama optimalią temperatūrą automobilio salone, padeda užtikrinti keleivių komfortą.

Pradurta padanga
Bakterijos dauginasi kondicionavimo ortakiuose dėl temperatūros pokyčių.

Sugedus kondicionavimo sistemai (tai automobilio salono šildymo, ventiliacijos ir kondicionavimo sistema), vasarą automobilio salone gali būti labai tvanku ir karšta, o rudenį ir žiemą – šalta. Netinkama oro temperatūra trukdo vairuoti, kenkia vairuotojo ir keleivių sveikatai. Be to, neveikianti kondicionavimo sistema, sukelia įvairias problemas:

  • blogas oras salone
  • kondensato kaupimasis
  • pelėsis
  • užrasoję automobilio langai (ir dėl to suprastėjęs matomumas).

Todėl esant gedimams turi būti atliktas kondicionavimo sistemos remontas. Tam, kad automobilių kondicionierių remontas būtų efektyvus, Kemi autoservisuose tiksliai nustatoma gedimo priežastis (kondicionierių diagnostika, sandarumo patikra) ir tik tuomet yra atliekamas kondicionierių remontas.

Be kondicionieriaus remonto, reguliariai turi būti atliekamas ir automobilių kondicionavimo sistemos valymas bei dezinfekavimas, taip pat kondicionieriaus filtro keitimas. Kondicionieriaus filtrą rekomenduojama keisti kartą ar porą kartų per metus. Nepakeitus filtro gali kilti oro ventiliavimo problemų, nes jis užsikemša. Ant drėgnos, nešvarios filtravimo medžiagos dauginasi bakterijos ir grybeliai, kurie sukelia įvairias ligas.

Oro filtrai ir sistemos dezinfekcija

Oro kondicionavimo sistema ne tik šildo ar vėsina automobilio saloną. Ji taip pat sulaiko dulkes, žiedadulkes, pelėsį ir labiausiai paplitusius alergenus.

Rekomenduojame rinktis aukštos kokybės „Bosch“ salono oro filtrus „FILTER+“ . Jie pasižymi ypač veiksminga septynsluoksne sistema, nepriekaištingai sulaikančia oru sklindančias kenksmingas bakterijas, teršalus ir alergenų daleles.

Antibakterinis valymas yra rekomenduojamas nacionalinių sveikatos institucijų, bakterijos ir kenksmingi mikroorganizmai pradeda daugintis kondicionavimo sistemos ortakiuose dėl didelių temperatūros pokyčių. Bent kartą metuose būtina patikrinti sistemos veiklą, kad Jūsų kelionės nesugadintų maži nesklandumai.

Reguliari techninė priežiūra yra būtina

Automobilius su oro kondicionavimo sistema reikia patikrinti bent kartą per metus su specialia kondicionavimo sistemų aptarnavimui skirta įranga. Ne rečiau, nes per metus sistemoje gali būti prarandama iki 8% šaltnešio. Taip pat svarbu patikrinti labiausiai eksploatuojamos sistemos dalies – džiovintuvo – būklę. Džiovintuvas ištraukia drėgmę iš cirkuliuojančio šaltnešio ir sumažina mechaninį nusidėvėjimą. Jo, kaip ir variklio alyvos filtro, eksploatavimo laikas ribotas.

Geriausias laikas atvykti į autoservisą - oro kondicionavimo sistemos techninei priežiūrai atlikti - yra ankstyvas pavasaris, dar prieš įsivyraujant karštiems orams ar pasklidus žiedadulkėms, kurios ypač veikti alergiškus žmones.

Taip pat reguliariai (kasmet) turėtų būti atliktas kondicionierių pildymas. Kondicionieriai dažniausiai pildomi freonu. Sumažėjus freono kiekiui kondicionieriuje, šaldymas nebūna toks efektyvus.

R134a ir naujos kartos R1234YF freonas, pažangi automatizuota aptarnavimo stotelė

Kemi servisuose kondicionierių pildymui yra naudojamas naujos kartos freonas 1234YF

Pažangi automatizuota freono aptarnavimo stotelė
Pažangi automatizuota aptarnavimo stotelė
  • 2017 m. Sausio mėn. Europos Sąjunga pareikalavo, kad visi transporto priemonių gamintojai r134a pakeistų į 1234YF.
  • 1234YF yra saugesnis aplinkai, turi mažesnį visuotinio atšilimo potencialą (GWP), tokiu būdu mažiau kenksmingas aplinkai.
  • Tikimasi, kad iki 2025 m. visose naujose transporto priemonėse bus naudojamas 1234YF.

R134a yra fluorintas angliavandenilių freonas, kuriame yra fluoro ir vandenilio. 1234YF yra fluoro-olefino freonas, kurį sukūrė DuPont kartu su Honeywell. Panašiai kaip 134a, 1234YF yra vandenilio bei fluoro, bet taip pat yra ir anglies elementų. R134 ir 1234yf labai skiriasi, kai kalbama apie žalingą poveikį gamtai ir visuotinį atšilimą. 1234YF yra saugesnis aplinkai, turi mažesnį visuotinio atšilimo potencialą (GWP), o 134a yra šiltnamio efektą sukeliančios dujos, kenksmingos tiek pat kiek anglies dioksidas.

2017 m. Sausio mėn. Europos Sąjunga pareikalavo, kad visi transporto priemonių gamintojai r134a pakeistų į 1234yf. Netrukus po to JAV EPS pasekė pavyzdžiu ir nurodė visiškai pereiti prie 1234yf iki 2020 m. vidurio. „General Motors“ pradėjo rinkai pristatyti transporto priemones naudojančias šią naują sistemą 2013 m., „Chrysler“, „Honda“ ir „Subaru“ atsinaujino 2017 m.

Kemi servisuose dažniausiai atliekamos paslaugos, susijusios su kondicionavimo sistemos remontu

  • Kondicionierių pildymas
  • Sistemos sandarumo patikra
  • Kondicionierių remontas
  • Antibakterinis valymas, dezinfekcija
  • Oro filtro keitimas
  • Kondicionieriaus siurblio keitimas

Kodėl kondicionavimo sistemos patikrai ar remontui verta rinktis KEMI?

  • Naudojame tik kokybiškas, rinkoje gerai žinomų gamintojų detales
  • Paslaugas suteiks profesionali Kemi komanda - turime daugiau kaip 30 metų patirtį
  • R134a ir naujos kartos R1234YF freonas, pažangi automatizuota aptarnavimo stotelė
  • Dalims ir paslaugoms suteikiama 2 metų arba 24 000 km garantija

;