24 mėnesių / 24 000 km garantija

Atvykę ir pasižvalgę po mūsų autoservisus Vilniuje ir Kaune, neabejotinai atkreipsite dėmesį - mes, suteikdami automobilio remonto paslaugas, naudojame tik naujas ir aukštos kokybės automobilių detales.

Dėl šios priežasties KEMI autoservisų tinkle įsigytoms ir sumontuotoms automobilių detalėms bei paslaugoms suteikiama 24 mėnesių arba 24 000 km garantija. 

Kemi Garantija


Kaip naudotis garantiniu aptarnavimu?

  • Skambinkite į autoservisą, kuriame buvo atliktas automobilio remontas, ir informuokite meistrą apie gedimą. Įprastomis darbo valandomis meistras suteiks informaciją, kaip elgtis konkrečiu garantijos atveju;

  • Atvykus į Kemi tinklo autoservisą reikalinga pateikti PVM sąskaitą faktūrą arba kasos čekį, įrodantį apie įsigytas prekes ir jas sumontuotas į automobilį taip pat pateikti galiojantį techninės apžiūros rezultatų kortelę (ataskaitą);

  • Garantiniu atveju kompensuojama tik garantinė detalė (kaip nurodyta PVM sąskaitoje faktūroje) ir keitimo paslauga susįjusi su defektine detale. Atsitiktiniai ar šalutiniai nuostoliai nekompensuojami.

Garantija negalioja:

  • Jeigu automobilyje atlikti konstrukciniai pakeitimai;
  • Automobilių stiklams;
  • Jeigu automobiliui dėl eismo įvykio ar kitos priežasties negalioja privalomoji techninė apžiūra;
  • Atsarginėms detalėms, įsigytoms automobilių savartyne, ir atvežtoms pačio kliento;
  • Naujoms atsarginės dalims pristatytoms kliento.

Kam yra taikoma ribota garantija?

Ribota garantija apima:

  • Atliekant dalinį mechanizmo remontą (garantija visam mechanizmui negalioja);
  • Kuro sistemai;
  • Elektroninėms variklio ir kitoms valdymo sistemoms;
  • Elektros sistemai;
  • Langų valytuvams;
  • Turbinoms ir jų remontui.

Kitos garantinės sąlygos:

  • Automobilio pardavimo metu ši garantija perleidžiama naujam automobilio savininkui ir galioja numatytą terminą.
  • Garantinis laikotarpis pradedamas skaičiuoti nuo detalės sumontavimo į automobilį ir pardavimo dienos (pagal pateiktą pirkimo – pardavimo dokumentą);

  • Garantiniu laikotarpiu nustatyti detalės trūkumai taisomi, keičiami nemokamai. Pakeitus detalę, jos garantijos terminas skaičiuojamas nuo pradinės (keičiamos) detalės pardavimo dienos;

  • Garantija suteikiama naujoms detalėms ir tik, tuo atveju, jeigu šios detalės įsigytos ir yra keičiamos viename iš KEMI tinklo autoservisų;

  • Garantija detalėms teikiama tik, jeigu kitos, mazgą (sistemą) sudarančios detalės, atitinka techninius reikalavimus, nėra automobilio mechaninių pažeidimų, dėl kurių gali būti pažeista automobilio kėbulo geometrija;

  • Garantija nėra taikoma natūraliai eksploatacijos metu susidėvinčioms automobilių detalėms;

  • Garantija netaikoma frikcinių medžiagų sudilimui (stabdžių, sankabos, padangų ir kiti darbiniai paviršiai);

  • Pretenzijas dėl dalies naudojimosi metu išaiškėjusių trūkumų galima pareikšti jos garantinio laikotarpio metu;

  • Nepateikus pirkimo – pardavimo dokumento, garantija yra negaliojanti;

  • Garantiniam atvejui nepasitvirtinus ar (ir) esant gedimams, kuriems netaikomi garantiniai įsipareigojimai ir nemokamas aptarnavimas, visas išlaidas, susijusias su detalės gedimo nustatymu bei remontu, klientas apmoka savo sąskaita;

  • Garantija yra galiojanti, tuo atveju, kai odometro rodmenys yra užfiksuoti Automobilio remonto užsakyme ar PVM sąskaitoje faktūroje.