Trumpasis numeris Techninei pagalbai kelyje bei registracija telefonu.

KEMI autoservisų tinkle įsigytoms ir sumontuotoms į automobilį automobilių detalėms bei paslaugoms suteikiama 24 mėnesių arba 24.000 km. garantija. Automobilio pardavimo metu ši garantija perleidžiama naujam automobilio savininkui ir galioja numatytą terminą. Atkreipiame Jūsų dėmesį į kitas garantines sąlygas:

  • Garantinis laikotarpis pradedamas skaičiuoti nuo detalės sumontavimo į automobilį ir pardavimo dienos (pagal pateiktą pirkimo – pardavimo dokumentą);
  • Garantiniu laikotarpiu nustatyti detalės trūkumai taisomi, keičiami nemokamai. Pakeitus detalę, jos garantijos terminas skaičiuojamas nuo pradinės (keičiamos) detalės pardavimo dienos;
  • Garantija suteikiama naujoms detalėms ir tik, tuo atveju, jeigu šios detalės įsigytos ir yra keičiamos viename iš KEMI tinklo autoservisų;
  • Garantija detalėms teikiama tik, jeigu kitos, mazgą (sistemą) sudarančios detalės, atitinka techninius reikalavimus, nėra automobilio mechaninių pažeidimų, dėl kurių gali būti pažeista automobilio kėbulo geometrija;
  • Garantija nėra taikoma natūraliai eksploatacijos metu susidėvinčioms automobilių detalėms;
  • Garantija netaikoma frikcinių medžiagų sudilimui (stabdžių, sankabos, padangų ir kiti darbiniai paviršiai);
  • Pretenzijas dėl dalies naudojimosi metu išaiškėjusių trūkumų galima pareikšti jos garantinio laikotarpio metu;
  • Nepateikus pirkimo – pardavimo dokumento, garantija yra negaliojanti;
  • Garantiniam atvejui nepasitvirtinus ar (ir) esant gedimams, kuriems netaikomi garantiniai įsipareigojimai ir nemokamas aptarnavimas, visas išlaidas, susijusias su detalės gedimo nustatymu bei remontu, klientas apmoka savo sąskaita;
  • Garantija yra galiojanti, tuo atveju, kai odometro rodmenys yra užfiksuoti Automobilio remonto užsakyme ar PVM sąskaitoje faktūroje.

Kam yra taikoma ribota garantija

Ribota garantija apima:

  • Atliekant dalinį mechanizmo remontą (garantija visam mechanizmui negalioja);
  • Kuro sistemai;
  • Elektroninėms variklio ir kitoms valdymo sistemoms;
  • Elektros sistemai;
  • Langų valytuvams;
  • Turbinoms ir jų remontui.

Kaip naudotis garantiniu aptarnavimu

  • Klientas turi skambinti į autoservisą, kuriame remontavosi automobilį, informuoti meistrą apie gedimą. Įprastomis darbo valandomis meistras suteiks informaciją, kaip elgtis konkrečiu garantijos atveju;
  • Garantiniu atveju kompensuojama tik garantinė detalė (kaip nurodyta PVM sąskaitoje faktūroje) ir keitimo paslauga susijusi su defektine detale. Atsitiktiniai ar šalutiniai nuostoliai nekompensuojami;
  • Atvykus į Kemi tinklo autoservisą reikalinga pateikti PVM sąskaitą faktūrą arba kasos čekį, įrodantį apie įsigytas prekes ir jas sumontuotas į automobilį taip pat pateikti galiojantį techninės apžiūros rezultatų kortelę (ataskaitą).

Garantija negalioja

  • Jeigu automobilyje atlikti konstrukciniai pakeitimai;
  • Automobilių stiklams;
  • Jeigu automobiliui dėl eismo įvykio ar kitos priežasties negalioja privalomoji techninė apžiūra;
  • Atsarginėms detalėms, įsigytoms automobilių savartyne, ir atvežtoms pačio kliento;
  • Naujoms atsarginės dalims pristatytoms kliento.